پرونده گم‌شده

about tourism & sport and etc.

۲۷ مهر ۱۳۸۵

ميلاد


ناگهان
عشق
آفتاب‌وار
نقاب برافكند
و بام و در
به صوت تجلی
درآكـنـد،
شعشعه‌ی آذرخش‌وار
فروكاست
و انسان
برخاست.

من(حسين سلطان‌زاده) اين‌بار براي توضح در بخش گردشگري، ورزش، نظرات و صحبت‌هاي پشت پرده آمده ام و تلاش مي‌كنم بدون درنظر گرفتن خطوط قرمز فعاليت كنم.
اين فعاليت‌ها با توجه به رسالتم -كه البته كمي ايده‌آل است- انجام مي‌گيرد و نه اهدافي كه باب ميل «سيستم» باشد. رسالت من رهايي از قيود و پيش‌داوري‌ها و روشن شدن زواياي نامفهوم اين بخش است كه با زندگي من چند سالي است كه گره خورده و شايد باز هم نشود.
با تشكر از همه عزيزاني كه در اين مدت با تلاششان سعي كردند حضوري در اين پهنه داشته باشم. از جمله هستي پودفروش (همسرم (، حسين رضايي ، عباس محمدي و پيشكسوت كوهنوردي، ابوالفضل عظيمي.
به اميد جهاني شايسته زيستن.

2 نظر:

  • در ۱:۰۵ قبل‌ازظهر, مهر ۲۹, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس گفت...

    حسین جان تولد وبلاگت مبارک این رو یک بار دیگه هم نوشتم راستی خوشحالم که دوست های خیلی خوبی مثل شما دارم که می ذارید خودمو خالی کنم. می خوام یک آدم تازه بشم و بجنگم با همه

     
  • در ۱۱:۲۳ قبل‌ازظهر, مهر ۲۹, ۱۳۸۵, Blogger امير بهرامي گفت...

    امير بهرامی

    ناگفته های صعود اورست 84 را در اين وبلاگ بخوانيد :

    www.everestexpedition1384.blogspot.com

    amirxxbahrami@gmail.com

     

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی