پرونده گم‌شده

about tourism & sport and etc.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۶

تيتر

رييس جمهور منتخب پيش از اينكه بياد و بر تخت دولت تكيه بزنه در موضع‌گيري‌اي كه در باره پوشش كرده بود گفت: «دولت اقدامات و برنامه‌هاي مهمتر از اين داره تا اينكه بخواد و به ظاهر جوان‌ها اشكال بگيره.» احتمالا مي‌شه از آنچه امروز بر مملكت ما مي گذره اين رو برداشت كرد كه اين آقا، تمام كارهاي خودشون رو انجام دادند و اكنون تنها كاري كه مانع توسعه‌يافتگي و اجراي عدالتي كه خودشون وعده‌اش را داده‌بودند، شده همانا نوع پوششه. در همين راستا با تفنگ و ژست نظامي در معابر شهر يكسري قلچماق رو بسيج كرده تا به مردم گير بهند تا فردا روزي ايران در جامعه جهاني سربلند باشه. البته اين موضوع احتمال نداره كه چون كاري را نمي‌توانند به سرانجام برسانند به اين مساله فكر مي‌كنند.

دومين مساله، تبلور آقازاده‌گي در فدراسيون سواركاري‌يه. فرزند برومند تابش كه به‌واسطه آقاي خاتمي جايگاهي در ميان توده مردم اردكان پيدا كرده و به واسطه اون چند دوره است كه نمايند مجلس شدن و از اين راه فرصت حضور در ميادين غيرسياسي همچون فدراسيون سواركاري رو پيدا كردند اكنون به دنبال انتخاب رييس‌جمهور آينده هستند و البته چه‌كسي بهتر از آقا كريم.

1 نظر:

  • در ۱۲:۲۴ بعدازظهر, اردیبهشت ۱۱, ۱۳۸۶, Anonymous ناشناس گفت...

    حسين خان جان با اين حساب نام فدراسيون سواركاري را بايستي به فدراسيون خر مراد سواري تغيير داد البته گر حكم كنند كه مست گيرند بايستي از سر سازمان شروع كنند به تعويض نام فدراسيون ها . !

    عباث !

     

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی