پرونده گم‌شده

about tourism & sport and etc.

۶ بهمن ۱۳۸۶

یک اسطوره

بالاخره ما نفهمیدیم این کمیسیون توریسم ورزشی که مدیری داره که قرار رییس آینده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یا رییس کمیته المپیک بشه، به ما این گواهینام هایی رو که 6 ماه از عمر بی ارزشمون رو برای شرکت در دوره راهنمایان تورهای ورزشی سپری کردیم، می ده یا نه؟ هر چند در آخرین تماسی که با ایشون داشتیم، اعلام کرد اگه تا این هفته عکس ها رسید که می دیم( گواهینامه ها رو)!؛ وگر نه تا سه ماه بعد منتظر بمونید تا یه بهانه جدید گیر بیارم و بگم.


این آقای نسبتا متشخص که دایما با سیبیلهاش ور می رفت همچنین گفت : «من 10 ماهه در سازمان میراث هستم و تونستم تا 21 آژانس متخصص در زمینه گردشگری رو انتخاب کنم. چی فکر کردید راجع به من. اینها کارهای بسیار سختیه. اما عملی شد. با اینحال قرار این 21آژانس، که نمی دونم چرا دارن تعطیل می شن، از چند سال آینده درباره تورهای گردشگری ورزشی برنامه هایی ارایه بدن و فعال شن.»


مخترع گردشگری ورزشی در ایران و جهان درباره علت برگزار نشدن کنگره ملی گردشگری ورزشی در سازمان میراث فرهنگی توضیح داد: «تغییر مدیریت در پژوهشکده تربیت بدنی باعث شد این برنامه به بهار آینده موکول شود و گرنه ما بدقولی نکردیم.»


ایشون در آخر، با گفتن اینکه برنامه های دوچرخه سواری مهمترین برنامه ما در سال جاری بودند با اقتدار ملی و انسجام اسلامی که این روزها در همه عیان و آشکاره، مرخص شد.

1 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی