پرونده گم‌شده

about tourism & sport and etc.

۱۷ مهر ۱۳۸۷

عيدي

همين چند روز پيش بود كه از اوضاع نابسامان اقتصادي حاكم بر مطبوعات از جمله خبرگزاري ميراث‌فرهنگي مي ناليدم و مي گفتم كه " گم مي‌رن!". با همين فكر زندگيم رو مي‌گردوندم كه ديروز صبح وقتي وارد ميراث‌خبر شدم، ناگهان بسته‌هاي قرمز كافي‌ميكس رو روي ميز كارم ديدم كه داشت به ما مي‌خنديد. خب چند وقت پيش هم يادم مي‌آد كه خبرگزاري براي چند روز و درست زماني كه اوضاع مالي ناموزون شده بود، آبميوه‌هايي را كه البته مزه اسانس داشت رو به بچه‌هاي بينواي خبرنگار پخش مي‌كرد. با خودم گفتم كه اين هم احتمالا نشون از اخباري داره. پس از ساعت‌ها متوجه شدم كه از اين پس قراره به جاي حقوق يك‌ماه يك بسته كافي‌ميكس 3 در 1 به ما بدهند. امروز رو هم كه دادن، مي‌شه گفت ما حقوق شهريور رو هم گرفتيم . از حالا منتظر عيديمون هستيم كه احتمالا هات چاكلته! بفرماييد؛ نوش جان

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی