پرونده گم‌شده

about tourism & sport and etc.

۱۴ مهر ۱۳۸۶

جايزه



خوشبختانه موضوع دريافت جايزه صادراتي در ميان تورگردان‌هاي گردشگر ورودي به باور رسيده است. ايم موضوع رو رييس هيات مديره جامعه تورگردانان عنوان مي كنه. آقاي پورفرج در عيت حال از وضعيت گردشگراني كه شخصي به ايران ميان گله‌منده و مي‌گه براي بهبود توريسم كشور نياز به اين است كه آن‌ها سازماندهي شده وارد كشور شوند؛ ‌يعني از راه دفاتر خدمات مسافرتي به گردش بپردازند. آقاي پورفرج همچنين گفته كه آماري كه در مورد گردشگر ورودي عنوان مي‌شه هر چند درسته ولي نمي‌شه تنها به "گردشگر" محدودش كرد بلكه در اين بين هم تاجر هست و هم بيمار و هم ورزشكار. پيشنهاد براي بالارفتن كيفيت آمار هم چيزي نيست جز تشكيل پرونده براي دريافت جايزه صادراتي كه هم فاله و هم تماشا. هم يك پوليه براي آژانس‌دار و هم مدرك رسمي‌اي است براي ثبت آمار گردشگرهاي ورودي.



موضوع موازي‌كاري فعاليت دفاتر سفر و گردشگري استان تهران هم‌چنان وجود داره و به اعتقاد بيشترآژانس‌دارن نتيجه‌اي جز ضربه زدن به ماهيت فعاليت دفاتر آژانس‌هاي مسافرتي نداره. هرچند بارها از سوي مراجع بالاي دولتي گردشگري كشور اعلام شده كه اين انجمن غيز قانونيه، اما هنوز تصميم رسمي نسبت با اين موضوع گرفته نشده.

در آخر هم درووود مي‌فرستيم براي همه اون‌هايي كه خارج از ايران هستند. دوستاني كه در جامعه آزاد زندگي مي‌كنند و دغدغه‌شان "انسان" بودن است نه يافتن مترادفي براي كلمه انسان.


0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی