پرونده گم‌شده

about tourism & sport and etc.

۳۱ فروردین ۱۳۸۷

پیوند

دولت مهرورز! که کمکم داره شهره جهانی می شه و به مدیریت دنیا نزدیکتر، قرار به دلیل مشکل بیکاری و همچنین سرسبز بودن فضاهای اطراف تهران، وسعت کم، چیزی نزدیک 1000 هکتار، از اراضی منابع طبیعی رو بخره و به ساخت آپارتمان اختصاص بده. برای من یه سوآل پیش می اد: چرا این اصحاب، که با حضرت مهدی ارتباط دارن و فهرست انتخاباتیشون رو اون امام تایید می کنه، هنوز به تخریب آثار زیست محیطی که نمادی از زیبایی خداست ادامه می دن؟ شاید هنوز در این مورد ارتباطی برقرار نشده باشه و یا نامه هایی که اون حضرت می فرسته، اینها پاره می کنن.

به نظر من همه اینها از بی کفایتی و بی لیاقتی مجلس آب می خوره. وقتی آقا محمود توی قم، علت افزایش قیمتها رو بانکها و همچنین قوانینی که مجلس وضع کرده، معرفی می کنه و از طرف دیگر نمایندگان منتخب و اصولگرا بدون هیچ کم و کاستی تا کمر در مقابلش خم می شن و به وزرایی که پیشنهاد داده رای می دن، انتظاری بیشتر از این نمی شه داشت.

دیگه اینکه مشعل المپیک از کشورهایی مانند ترکیه و پاکستان بگذره اما ایران "بنا به دلایلی" در مسیر عبوری قرار نگیره.

یه خبر مهیج! تا پیش از این آقای مشایی که یکی از نورچشمی های رییس جمهور بود، برای پیوند ناگسستنی میان اعضای هیات دولت و بیشتر از اون میان معاونان رییس جمهور، دخترشون رو به عقد پسر رییس جمهور در آورده . به این ترتیب می شه حدس زد سند سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دیگه کاملا در اختیار آقا اسفندیار قرار گرفته و به زودی سیل گردشگران به سوی کشورمان روانه می شن. پیشنهاد می کنم هر چه زودتر خانه هایی که رییس جمهور وعده ساخت آنها رو داده بگیریم تا با این سیلی که قراره بیاد غرق نشیم.

2 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی