پرونده گم‌شده

about tourism & sport and etc.

۲۱ آذر ۱۳۸۵

كوهستان‌ها



اين درسته كه چند روزي هست كه مردم مانند رويه گذشته و در آستانه انتخابات در راس گفته هاي مسئولان عزيز و دوست داشتني قرار دارند و در هر برنامه‌اي مي خواهند با پهن كردن دستمال و ليسيدن كاسه، ملت شريف رو پاي صندوق بكشونند تا بلكه يه آب‌رويي براي خودشون جمع كنند اما فدراسيون كوهنوردي حتي براي اينكه وجهه خودش رو در دور جديد بالا ببره نخواست در سالروز جهاني كوهستان قدم رنجه كنه و بياد به مراسمي كه در باشگاه آرارت تدارك ديده شده بود. اين موضوع چندان هم غريب به نظر نمي‌رسيد چراكه عملكرد بيشتر مديران اين اداره!!! نشون داده بود كه حتي بر سر قول‌هاي خودشون پافشاري نمي‌كنند و با گذشت زمان همه چيزي رو فراموش مي‌كنند.


به هر حال؛ مراسم ديشب با حضور كارشناسان محيط زيست و كوهنوردان برگزار شد و در نهايت با تقدير از گيلان‌پور نخستين مربي كوهنوردي نوين در ايران و نويسنده نخستين كتاب كوهنوردي به كار خودش پايان داد. البته ميزباني باشگاه آرارت هم در اين بين قابل تقدير بود.

مهمترين نكته‌اي هم كه در اين مراسم گفته شد متاسفانه؛ برنامه‌هاي صعود سراسري فدراسيون و نهادهاي نظامي به كوه‌ها و فعاليت‌هاي راه‌سازي و معدن‌كاوي بود كه به شدت از طرف كارشناسان غير علمي عنوان شد.

1 نظر:

  • در ۱۲:۳۲ بعدازظهر, آذر ۲۲, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس گفت...

    بي هيچ تعارفي شروعت عالي شده. اگر به اون برنامه اي كه داريم درست عمل كنيم هر دو رو به بالا ميريم. ادامه بده گل كاشتي!

     

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی