پرونده گم‌شده

about tourism & sport and etc.

۵ دی ۱۳۸۵

شلوارتان نيافتد



پس از اين‌كه شوراي امنيت طرح تحريم ايران را با اتفاق آرا تصويب كرد بايد منتظر موند و ديد چه تاثيراتي بر زتدگي روزمره ما مي افته. مي‌شه به زودي ديد كه قيمت لوازم و اجناس خارجي رشد قابل ملاحظه‌اي داشته باشه و اين موضوع الان و درحالي‌كه چند روز بيشتر از اين واقعه نمي‌گذره ديده مي‌شه. قيمت‌ها حدود 20 درصد رشد كردند.


از موضوعات ديگه، مي‌شه گفت علت اينكه ايران سخت به دنبال انرژي هسته‌اي يه، نبود سرما‌يه‌گذار براي استخراج نفته كه باعث شده ايران به تكاپو براي دست يافتن به منبع جديدي در تامين انرژي باشه؛ اما حماقت مسئولان اينه كه بعضي موارد به جاي اين‌كه شفاف‌سازي كنند مي‌يان و آتش بيار معركه مي‌شن. حمايت از كشورها و گروه‌هاي همسايه به جاي پرداختن به درون، از اين موارده كه باعث مي‌شه كشورهاي رقيب آتو بگيرند و باقي قضايا. البته نبايد از اين موضوع هم غافل موند كه دولتي‌ها تصميمات جالبي از جمله بهره‌برداري از سه هزار سانتريفوژ خبر مي‌دند و همچنين بي‌تاثيري اين اقدام بر صنايع مختلف.


سفربه كشورهاي خارجي هم كه قابل پيش‌بيني بود دچار مشكل شه و به عبارتي افت كنه، اما مساله‌اي كه بايد در اين بين مورد توجه قرار بگيره تبليغ درست كشور در اين وضعيت نابسامانه كه مي‌تونه يك‌سري افراد ماجراجو رو به ايران بكشونه. گردشگرهايي كه به‌شدت دنبال اين جور موقعيت‌ها هستند تا به اهداف خودشون برسند.


با اين وضعيتي كه پيش اومده زندگي كردن هم سخت مي‌‌شه. به ويژه براي اونايي كه تازه مستقل شدند!! و مي‌خوان از راه شرافتمندانه نون در آرن. هرچند ما پيه همه چيز رو به تنمون ماليديم اما نمي‌شه از نگاه دوستان هم چشم‌پوشي كرد. به هر حال زندگي خرج داره كامبيز جان.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی