پرونده گم‌شده

about tourism & sport and etc.

۳ دی ۱۳۸۵

دل‌پيچه آسماني




امسال به دلايل تغييرات اقليمي و آب و هوايي، خوشبختانه تاكنون بارش‌هاي مطلوبي رو در سطح كشور و به خصوص شهر تهران داشته‌ايم. تقريبا از اواسط پاييز بارندگي شروع شد و از دهم آذر هم برف. الان هم كه هوا سردتر شده بارش‌ها بيشتر با يخ‌زدگي و كاهش قابل ملاحظه دما همراه بوده به همين دليل كارشناسان پيشنهاد كردند هنگام صعود به قله‌ها و سفر با وسيله نقليه در راه‌هاي عبوري امكانات لازم را به همراه داشته باشيد. ماجراجوها هم مي تونن از اين فرصت براي اسكي كوهستان و ورزش‌هاي زمستاني نهايت استفاد را داشته باشند.



امروز فدراسيون اسكي اعلام كرد به دليل ادامه وضعيت ناپايدار جوي، مسابقه بين‌المللي اسنوبرد كه قرار بود آخر هفته در پيست توچال برگزار شه لغو شده و به تاريخ ديگه‌اي موكول مي‌شه. قرار بود اين مسابقه نخستين رقابت بين‌المللي اسكي در امسال باشه كه نشد. جز پيست‌هاي اسكي توچال و ديزين هيچ كدوم از پيست‌هاي تهران مثل آبعلي و دربندسر و شمشك باز نسيتند.



در نهايت اينكه قراره يك تيم كوهنوردي از سازمان به كليمانجارو صعود كنه و آقاي افلاكي هم سرپرست فني اين برنامه است. جالب اينجاست در عين حال كه تمام هزينه هاي رفت و برگشت رو اين سازمان تقبل كرده باز آقاي بابايي گفته اجراي اين كار به منظور رشد بخش خصوصي به اين بخش واگذار شده. او همچنين علت نداشتن تفاهم با مسئولان فدراسيون كوهنوردي رو تغييرات مديريتي اين بخش عنوان كرده و گفته كه سازمان چون ديد رييس فدراسيون عوض شده به همين دليل كوهنوردي رو گذاشت كنار.

2 نظر:

  • در ۱۰:۲۴ قبل‌ازظهر, دی ۰۴, ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس گفت...

    فراموش کردید نامی از برادر ارجمند آقای مشائی ببرید، که کل تیم به افتخار ایشان تجهیز و اعزام شد

     
  • در ۱:۰۸ بعدازظهر, دی ۰۶, ۱۳۸۵, Blogger abbas گفت...

    ,وپيدا كنيد رابطه فاميلي بين سر پرست تيم و مسئول محترم در سازمان اقاي افالكي و آقاي بابايي !!
    دولت باجناقي يعني همين ديگه حسين جان
    عباث!

     

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی